ford courier nieuwe multiriem kapot met gevolg schade.

5 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 diesel
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-01-2008 10:10

[96677]Hoi.

Heb gisteren een nieuwe multiriem geplaatst op een courier diesel van 1999.

Hij heeft misschien 50 km gelopen toen de nieuwe riem kapot ging.

Distriem natuurlijk ook kapot.

Wie heeft dit al eens mee gemaakt en weet of je garantie kan verhalen op multie riem?????