Geplaatst: 12-01-2008 10:10
[96677]Hoi.
Heb gisteren een nieuwe multiriem geplaatst op een courier diesel van 1999.
Hij heeft misschien 50 km gelopen toen de nieuwe riem kapot ging.
Distriem natuurlijk ook kapot.
Wie heeft dit al eens mee gemaakt en weet of je garantie kan verhalen op multie riem?????