Geplaatst: 12-01-2008 18:18
[96712]de auto loop af en toe op 3 cil. de ene dag loop hij beter als de andere dag.
als ik de auto uitlees ,komt er de fout melding : verbrandings probleem cil. 2 .
ik heb compressie gemeten op alle cil. 17 bar , hij krijgt brandstof ingespoten zo wel bezine als gas. en ik heb ook een vonk .