Geplaatst: 12-11-2009 7:56
Hebben hier een 406 hdi binnen, die afslaat op de raarste momenten, stationair, in de file, onder het rijden etc. etc. geen defectcode's, je haalt de sleutel uit het kontakt, je wacht rond 10 seconden, en alles gaat weer, we hebben alle massadraden onder de accu schoongemaakt, waren niet echt schoon, maar het probleem blijft zich voordoen, iemand hetzelfde meegemaakt?
B.v.d.
Hans