Geplaatst: 17-01-2008 0:21
[97046]Afstandsbediening (sleutel) werkt af en toe niet. Met andere sleutel ook niet. Batterijen zijn OK. Vanochtend met geen mogelijkheid open te krijgen. Een paar uur laten staan en slot/startonderbreker werken zonder weigeren. Dit komt af en toe voor, maar is wel lastig. Zou ontvanger defect zijn?