8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 25-07-2008
Bijdragen: 100
Geplaatst: 09-03-2009 20:37
Hoi de thecorman is het niet zo nadat je gasklep huis hebt losgehad je m opnieuw moet inleren .
grt daan