1 reactie
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 1318
Geplaatst: 25-03-2009 8:42
Ik heb hier een vectra a staan met de istributieriem over .
<is er bij dit type 1.8i altijd klepschade, de wagen is van 91 met 242000km maw is het nog de moeite om er aan te beginnen?
MVG
Luk