Geplaatst: 19-05-2009 10:27
Wie kan mij helpen? Bij het vervangen van de D-riem bij een Espace uit 2003 is de massakabel van de accu los geweest. Na afloop opnieuw aangesloten en klokje, radio, etc. opnieuw ingesteld/ge-reset. Echter: de parkeersensoren werken niet meer. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, wat ik er aan kan doen?
Bij voorbaat hartelijk dank!