Bijkomende verwarming

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
1900 tdi
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-01-2010 20:51

[147069]Hallo,

We hebben een probleem met de apparte verwarming achteraan van een vw scharan .

Deze werkt niet en bij het uitlezen komt de vermelding herhaaldelijk dovende vlam.

Na wat opzoek werk zijn we tot de vaststelling gekomen dat het inpulsbrandstof pompje onderaan de auto niet werkt.

Het pompje zelf is zeker goed (uitgeprobeerd op een andere scharan) maar we krijgen geen signaal op de bedrading van het pompje.

Daar heeft hij geen foutmelding van !

Zou het eventueel aan het display van de airco kunnen zijn ?

Of weet iemand vanwaar het inpulspompje zijn signaal krijgt ?

Heeft iemand hiermee ervaring ?

Grtjs: Rik