Geplaatst: 25-01-2008 13:34
Wij hebben hier een 306 waarvan het zelfdiagnoselampje steeds gaat branden en
ook vaak weer vanzelf uitgaat . soms knippert het maar het heeft niets te maken met de belasting van de motor of toerental.Uitlaatgas 4gastest is prima.
Auto houdt soms in vlgns client . Heeft iemand een idee?