Geplaatst: 29-01-2010 16:04
[147234]Goeiemiddag collega's!
ik zit met een rotprobleem. Heb de koppen eraf gehad, maar pas bij het loshalen van de centrale bout van de nokkenas gemerkt dat de tandwielen op 2 manieren op de nokkenassen vast kunnen. Ik ben nu weer aan het opbouwen, maar kom er niet goed uit hoe de linker nokkenassen moeten staan... De rechter cilinderrij (cil. 1) staat weer goed. (tuimelen en de tandwielen op merktekens).
Nu ga ik er van uit, dat cilinder 4 (linkerrij) dan in principe net voorbij de stand 'volledig gesloten oftewel arbeidsslag' zou moeten staan en dan de tandwielen op de merktekens plaatsen. Maar ik raak nu een beetje verstrikt in m'n eigen denkwijzes...
Alvast bedankt,
Sjoerd