Geplaatst: 27-03-2008 22:53
De temperatuurmeter van deze 306 schiet soms omhoog, als je bijvoorbeeld het licht aanzet of als de koelvin inslaat. Lijkt op een slecht contact. Iemand een idee waar te beginnen met zoeken?
Alvast bedankt voorm het meedenken.