Geplaatst: 02-02-2010 1:44
[147549]Ik heb een module op brandstofpomp vervangen maar de wagen start niet. Als ik heb aan de praat probeer te krijgen met start-pilot dan gaat het lampje van de motorstoring aan en lees ik P1220, kritsiche stysteemstoring, uit. Zou dit wijzen op vastzitten van pomp ? Uitgesleten ?