P1220

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
X20DTL
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2010 1:44

[147549]Ik heb een module op brandstofpomp vervangen maar de wagen start niet. Als ik heb aan de praat probeer te krijgen met start-pilot dan gaat het lampje van de motorstoring aan en lees ik P1220, kritsiche stysteemstoring, uit. Zou dit wijzen op vastzitten van pomp ? Uitgesleten ?