Geplaatst: 01-04-2008 18:33
[101983]Ik plaats hier het bericht maar omdat het een vw motor is.
Het betreft nl een seat.
Motor is een AGZ 10v V5
Stationair loopt ie erg onregelmatig, komt slecht op toeren en houd in.
Storing code van lmm zat er in, deze is vervangen door een nwe, tezamen met bougies.
Ketting rammelt volgens mij niet, staat ook strak en staat op tijd.
Dit gecontroleerd dm krukaspoelie op tijd te zetten en een plaat achter de nokkenassen gelegd.
Er komen ook geen storing codes weer terug.
Heeft er iemand een suggestie op tio voor mij??
Als je onbelast gas geeft is het net alsof hij soms een cil mist.