Geplaatst: 03-02-2010 13:26
Mede vaklui,
Weer een uitdaging erbij! Opel astra,starten,2 seconden lopen en afslaan.Na afslaan gewoon starten maar iedere keer weer 2 seconden lopen en afslaan Geen foutcodes (bosch,gutman) opgeslagen in de computers.
-lektest verstuivers gedaan,
-uitlaat gecontroleerd op verstopping,
-bekabeling naar alle sensoren van motor doorgemeten,massa`s en pluspunten gechecked op motor ecu stekkers,
-allebei de aanwezige sleutels geprobeerd,tevens ook metalen gedeelte verwijderd ivm controle van imo,
-br pomp (hogedrukpomp) verwisseld,
-opvoerpomp gechecked,tevens een bypass gemaakt met eigen opvoerpomp direct op hogedrukpomp,
-br filter is vervangen,
-doorzichtige slangen gemonteerd ivm controle op valse lucht br.systeem,
-andere hogedruk rail incl sensor geprobeerd,
-zekeringen gechecked,relais,
-andere bdp sensor geprobeerd,
-andere nokkenassensor geprobeerd,
wie o wie heeft er enig idee wat de methode zou kunnen zijn om deze auto weer aan de gang te krijgen,
met vr groet
Bart