Geplaatst: 03-02-2010 22:59
[147712]hallo ik heb een toledo.
sinds vanochtend veel rook slecht lopen met uitvallen paar x gas geven toen bleef hij draaien veel vocht uit de uitlaat, gaan rijden in houden bij overschakelen zeker tot 3000 daarna goed overschakelen en weer een inhouden geen foutcode lampje brand.
zou het de gasklep kunnen zijn ???
iemand ideeen
Groeten Adriaan