houd in bij overschakelen en koud uitvallen stationair rook erg

5 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 20v
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-02-2010 22:59

[147712]hallo ik heb een toledo.

sinds vanochtend veel rook slecht lopen met uitvallen paar x gas geven toen bleef hij draaien veel vocht uit de uitlaat, gaan rijden in houden bij overschakelen zeker tot 3000 daarna goed overschakelen en weer een inhouden geen foutcode lampje brand.

zou het de gasklep kunnen zijn ???

iemand ideeen

Groeten Adriaan