Geplaatst: 02-04-2008 10:05
[102013]Wij hebben een golf tdi staan van 2002 als ik hard op de rem trap gaat op het display het lampje STOP branden ook bij het stilstaan. Het remvloeistofniveau is goed en de remlichten branden ook wel. alvast bedankt voor de moeite Jonny