Geplaatst: 04-02-2010 1:59
hallo iedereen
ik heb hier een audi a3 waar de distributieriem een tand versprongen is, ik heb deze nu weer juist gelegd en de motor draait perfect, geen kleppen geplooid, nu is mn vraag, ik heb de dbriem en bijhorende spanrollen en waterpomp gedemonteerd, ik zie daar niets aan, de riem lag er nog maar ongeveer 55000 km erop
spanrollen zijn nog goed en waterpomp is ook nog goed, ik zal deze allemaal terug vernieuwen, waardoor kan deze distibutiriem 1 tand versprongen hebben? dat is mn grote vraag, het was wel gesneeuwd en -8 gevroren
zou dat daarmee te maken kunnen hebben, koelvloeistof was -30
mvg mario