Geplaatst: 05-04-2008 21:39
[102253]Ik heb een Vivaro starten geen probleem maar soms bijna geen reaktie op de gaspedaal kan dan nog geen 25 km/h halen laat mijn gas even los 20 sec ongeveer dan probleem meestal weg
2 maal voorgehad dat het probleem er ook was bij snelheid gas viel zowat weg en lichtje van voorgloei en dat er boven brande even 30 sec nadien probleem weg Luchtmassameter reeds veranderd.
Iemand een idee