Geplaatst: 11-02-2009 19:17
Rudger, Distributie riem/ketting dient periodiek vervangen te worden. Of om bv. de 4 jaar of om de 100.000 km. Wat het eerst komt! Meestal wordt ook met de riem, de spanrollen en de waterpomp vervangen. Vraag goed na wat bij de prijs is inbegrepen. Uitbouw van de motor is bijna nooit nodig, wel dient de ophanging aan een zijde vaak gelost te worden. De dealers werken met standaard tijden, bij een vakgarage wordt veelal met uurloon gerekend. Dus is het zinvol eens rond te vragen. SUC6