Geplaatst: 08-04-2008 11:47
[102445]hallo,
ik heb een auto waar de stoel verwarming steeds volle warmte geeft de regeling werkt niet je kan het wel af zetten maar vanaf je het op 1 zet volle warmte + dat het zit vlak niet meer opwarmt enkel de rugleuning.
heeft er iedmand een idee