Geplaatst: 25-08-2008 11:03
[110366]hallo
heeft iemand een schema van de deur vergrendeling ?
met de sleutel werkt alles wel goed , maar met de afstands bediening werk alles behalve de bestuurders kant.
en alles springt weer open na het op slot doen met afb
gr daan