turboslangetje

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-08-2008 21:31

[110413]hallo, links achter van me blok heb ik zo chromen klep boven de turbo zitten. dat slangtje is bijna door gesleten. die loopt naar een half elektronische klep met 3 slangen erop, die heet volgens mij (Magneetklep N-75 )aan me schutbord. maar kan ik dat slangetje gewoon vervangen voor een gewoon slangetje. en wat doet die precies, vacuum? hij zit boven de turbo wel vast met een klemtje en bij het andere uiteinde niet.