geen rembekrachtiging carisma

3 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Carisma
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 gdi
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-02-2010 21:10

[148426]Ik ben bezig aan een carisma automaat met een vreemd probleem. De rembekrachtiger lijkt niet te werken, als je de rem een paar keer intrapt en daarna de auto start zakt het pedaal niet weg, de auto remt slecht. nu heb ik de bekrachtiger vervangen, maar al tijdens het vervangen vond ik het vreemd dat toen ik de vacuumslang eraf trok er wel een vacuum bleek te zijn op de bekrachtiger. tevens is er geen verbetering na het vervangen. Vacuum vanaf het inlaatspruitstuk bij stationair is -0,8 bar, en ik heb het ook geprobeerd met een andere slang tussen het spruitstuk en de bekrachtiger (de originele heeft een terugslagklep) maar er is geen verschil. Iemand mischien enig idee?

Groeten Erik