Geplaatst: 25-08-2008 23:12
[110425]Hallo,
heb hier een laguna met en zesbak die niet meer schakeld en in een hoge versnelling vastzit (waarschijnlijk de 3e).
De pook is te bedienen naar één twee en drie,maar bak blijft in z'n "derde" vastzitten,hogere versnellingen zijn niet te selecteren!!
Ga morgen eerst de kabels controleren,anwb monteur beweerde dat deze in orde waren!!
Kent iemand dit probleem?
Alvast bedankt gr, Ron.