Geplaatst: 26-08-2008 23:24
[110496]Deze Vivaro trekt naar rechts na het opschakelen. Het ergst treed dit verschijnsel op na het opschakelen van de 4e naar de 5e versnelling. Als je rechtuit rijdt, en je schakeld op, zie je het stuurwiel echt een paar cm naar rechts draaien. Als je niet oplet ga je zo de berm in. Ook na het ronden van een bocht- en het stuurwiel vanzelf naar de rechtuistand moet terugkeren- merk je dat dit niet vloeiend verloopt maar hakerig. Zelf denk ik dat de bak stuk is. Wie heeft dit probleem ook gehad?