Scheeftrekken na overschakelen en slecht naar rechtuitstand komen

6 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
80 pk, 5 bak
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-08-2008 23:24

[110496]Deze Vivaro trekt naar rechts na het opschakelen. Het ergst treed dit verschijnsel op na het opschakelen van de 4e naar de 5e versnelling. Als je rechtuit rijdt, en je schakeld op, zie je het stuurwiel echt een paar cm naar rechts draaien. Als je niet oplet ga je zo de berm in. Ook na het ronden van een bocht- en het stuurwiel vanzelf naar de rechtuistand moet terugkeren- merk je dat dit niet vloeiend verloopt maar hakerig. Zelf denk ik dat de bak stuk is. Wie heeft dit probleem ook gehad?