Geplaatst: 13-02-2010 22:24
[148605]De accu spanning loopt terug, en raakt leeg.
En dan accepteert de computer de beveiligingscode niet, moet dan instrumenten paneel eruit halen en beveiligings stekker losnemen.
De weerstand van de kachel'"egel"is vernieuwd.
Contactschakelaar is ook vernieuwd.
De accu is ook vernieuwd.
Dit probleem deed zich voor het eerst voor in 2006, en de tussen pozen worden steeds korter.
Is soms na 4 uur leeg. Andere keer na een paar weken.
Volgens ingewijden zit er een lek in een condensator van een computer, maar welke.
De stekker van de telefoon is ook losgenomen.
Wie o wie weet de oplossing