op 4of5 cil lopen met koude motor

3 reacties

Merk
Nissan
Model
Maxima QX
Type
Onderwerp
Motorcode
vq20de
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2010 12:12

[153107]Deze maxima a33 aut. loopt de eerste kmeters op 4of5cil,als de motor warm is loopt de auto goed,dus het is in de opwarmfase.Het is net of de klepstoters leeg gelopen zijn.Reeds vervangen en gedaan:bougies.temp sensor,div bobines,[gaf misfires]fortee behandeling in olie en tank,compressie gemeten.Heeft iemand ervaring met deze klacht met deze auto,dan hoor ik het graag.mvg rene