Geplaatst: 28-08-2008 8:11
Heb hier een Mondeo staan met 275.000 km. Hier zit nu de 2e starter op in een maand en die is nu ook kapot(slaat niet meer in). Er zit ook allemaal gruis/stof in.
De vorige keer starterkrans gecontroleerd en nagezien of starter werd aangestuurd tijdens rijden maar dat leek oke.
Vliegwiel lijkt er zo goed uit te zien. Iemand dit eerder gehad? Vliegwiel/contactslot?