Geplaatst: 28-08-2008 12:20
[110574]Hoi ik heb bij A4 1.5 week geleden de vrij loop koppeling van dynamo vervangen.
De motor rammelde bij statiornair toerental.
Nieuwe gemonteerd motor liep weer goed.
Gisteren kwam klant terug weer het zelfde probleem maar dan erger.
Ik zoeken riem eraf enz enz geluid het zelfde.
Ik goed luisteren en het komt tussen bak en motor vandaan.
Zie ook grijs vet zitten tussen de gaten van motor en bak.
Massa vliegwiel lijkt mij.
Maar ken deze kapot gaan door een kapote vrijloop koppeling ???
Ik hoor het wel GR Niels