Geplaatst: 24-01-2010 19:16
[146801]hey,
krijg van de week een lupo waar van de D-riem vervangen moet worden. Zijn er nog bijzonderheden waar opgelet moet worden (krukaspoelie heeft deze een spie?). Moet de motorsteun er af? Is er speciaal gereedschap nodig of kan het met het beroemde lak stifje?