Geplaatst: 07-01-2009 11:09
[119295]Goede dag
Klant komt hier met de klacht, remmen zitten vast.
Remschijven blokken waren verbrandt, dit hebben we v.v.
Remzuigers wouden pas terug gedrukt worden toen de ontluchtingsnippels los stonden.
Zuigers zijn soepel.
Ook is het remsysteem niet door te spoelen.
Uitgelezen in het ABS systeem geeft hij aan EGR doorstroming, verder geen fout codes.
Wie komt dit bekent voor.