remmen vast

6 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
2.7t
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-01-2009 11:09

[119295]Goede dag

Klant komt hier met de klacht, remmen zitten vast.

Remschijven blokken waren verbrandt, dit hebben we v.v.

Remzuigers wouden pas terug gedrukt worden toen de ontluchtingsnippels los stonden.

Zuigers zijn soepel.

Ook is het remsysteem niet door te spoelen.

Uitgelezen in het ABS systeem geeft hij aan EGR doorstroming, verder geen fout codes.

Wie komt dit bekent voor.