kachel

8 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-01-2009 9:52

[119354]Goede dag

Wij hebben het volgende probleem.

Kachel wordt niet warm.

Motortemp. is laag.

Als er mee gereden wordt komt de motor temp. niet boven een kwart, als je 140 160 rijd dan langzaam komt hij iets omhoog en begint de kachel warme lucht te geven.

Maar laat je hem dan weer uitvieren dan zie je de temp. zakken (snel) en de kachel wordt weer koud.

Als eerste natuurlijk gelijk de thermostaat v.v. (2 x zelfs)

Maar geen verschil, ook hebben we de waterpomp gecontroleerd en deze lijkt goed.

Het lijkt alsof er geen goede doorstroming in het systeem is.

Maar het meeste valt op dat de motortemp. erg heen en weer gaat.

Als iemand tips heeft dan zijn ze welkom.

afz. harry