Geplaatst: 12-01-2009 23:46
[119712]Hallo.
Ik heb een hele slechte vonk , contactpunten bekeken en afgesteld , contactblok en bobine vervangen niets helpt.
Auto start soms meteen aan slaat niet af als hij gestart is maar stop je de motor dan is de kans groot dat hij niet meer start.
Als ik een kabel leg van de plus naar aansluiting 15 op de bobine starte hij wel dus het contactblok vervangen maar niet lopen ,zelfs niet
met de pluskabel tussen 15 en plus.
Ik lees over een relais 32 wat is dit voor relais en waar zit deze?
Wat kan ik nog meer controleren om een goede vonk te krijgen.
Alvast bedankt.