Geplaatst: 13-01-2009 19:58
na een proefrit die geheel goed is verlopen word de auto weer op de brug gereden en bij het openen van het portier met draaiende motor ging gelijk het oliedruklampje branden en wil nu niet meer uit motor heeft gewoon druk ook bij het verwijderen van het stekerte van de zender blijf het branden
wie kan mij op weg helpen