Wel of Geen turbo? thats the Q???

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2009 15:11

[119993]Hallo problem solvers, ik heb een raar probleem met mn doorgaans zeer betrouwbare sprinter.

Het lijkt af en toe of de turbo niet werkt, ik trek op en dan bijna als je over wil schakelen houdt ie in een

keer in. Vervelend is dat het niet op te roepen is ,het gebeurt niet altijd. En door trekken in de versn. geeft ook

geen soelaas.

WIE O WIE weet me in de goede richting te brengen?

alvast bedankt Paul.

Update: het IS een 310 d met turbo 2.9 lit.5 cyl.