Geplaatst: 16-01-2009 15:11
[119993]Hallo problem solvers, ik heb een raar probleem met mn doorgaans zeer betrouwbare sprinter.
Het lijkt af en toe of de turbo niet werkt, ik trek op en dan bijna als je over wil schakelen houdt ie in een
keer in. Vervelend is dat het niet op te roepen is ,het gebeurt niet altijd. En door trekken in de versn. geeft ook
geen soelaas.
WIE O WIE weet me in de goede richting te brengen?
alvast bedankt Paul.
Update: het IS een 310 d met turbo 2.9 lit.5 cyl.