Geplaatst: 08-04-2008 20:14
[102475]Ik heb een kennis die net een nieuwe Crafter gkocht heeft, maar het volgende probleem doet zich voor.
Onder het rijden of bij het optrekken valt de motor gewoon uit.
Echt gevaarlijk dus.
Gloeilampje gaat knipperen.
Ik weet de codes helaas niet, maar ze zeiden dat er vlokken in de diesel zat en hij maar BP ultimate moest tanken.
Dit vind ik een beetje onzinnig.
Weet iemand raad?