Afslaan Crafter

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-04-2008 20:14

[102475]Ik heb een kennis die net een nieuwe Crafter gkocht heeft, maar het volgende probleem doet zich voor.

Onder het rijden of bij het optrekken valt de motor gewoon uit.

Echt gevaarlijk dus.

Gloeilampje gaat knipperen.

Ik weet de codes helaas niet, maar ze zeiden dat er vlokken in de diesel zat en hij maar BP ultimate moest tanken.

Dit vind ik een beetje onzinnig.

Weet iemand raad?