Geplaatst: 18-01-2009 0:22
Hoi,
heb dynamo vervangen, want de poelie was van de vorige afgelopen.
Maar moet nu de multiriem weer plaatsen maar krijg geen grip op de spanner.
Kan hem er wel afschroeven maar krijg hem er dan niet weer op.
Is er iemand die mij zo zou kunnen vertellen hoe ik het kan doen ?
bijvoorbaat mijn dank.