Multiriem spanner

4 reacties

Opgelost

Merk
Fiat
Model
Stilo
Type
Stilo
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 jtd
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-01-2009 0:22

Hoi,


heb dynamo vervangen, want de poelie was van de vorige afgelopen.


Maar moet nu de multiriem weer plaatsen maar krijg geen grip op de spanner.


Kan hem er wel afschroeven maar krijg hem er dan niet weer op.


Is er iemand die mij zo zou kunnen vertellen hoe ik het kan doen ?



bijvoorbaat mijn dank.