Geplaatst: 21-04-2009 8:29
hallo
ik heb hier een liana die onder het rijden stil wil vallen
het motorstoringslampje en het lampje van de startonderbreker gaan dan branden
het gebeurd vaak bij zwaardere belasting of bij hogere toeren.
als je de kopppeling vervolgens intrapt en terug schakelt kan het zijn dat hij hem weer oppakt.
vorig jaar had hij de zelfde problemen en toen is de bdp sensor vervangen.
vervolgens ging het bijna een jaar goed.
vorige week de voorste kat leeg gehaald ivm eventuele verstopping maar dat mag niet helpen.
iemand zoiets al eens meegemaakt
m.v.g
Roy