Geplaatst: 21-04-2009 15:48
[127131]Deze motor rammelt heel even ( 1 a 2 seconden flink) bij een echte koude start. Na de eerste keer lopen is er bij de volgende startpogingen geen rammel meer. Bij warme of hete motor geen last.
Lijkt op een distributieprobleem, maar is het waarschijnlijk niet.
Inlaatspruitstuk is nu vervangen ivm klep, maar helpt niet.
Toch lijkt het op een oliedruk probleem?
Km stand 139000. Geen enkele andere storing of probleem. Motor heeft geen vermogensverlies oid.
Tiptronic bak.