Geplaatst: 22-04-2009 21:23
[127233]Het betreft een 306 Break
Voordat ik dingen kapot ga maken....
De kabel van de koppeling moet worden losgenomen en eventueel een nieuwe plaatsen, moet deze worden vast gezet voor demontage? En moet een nieuwe ontgrend. worden na montage?
Alvast bedankt voor jullie hulp !