9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-04-2009 23:42
[127248]Er lekt een beetje koelwater langs een vriesstop, kan je die er makkelijk uithalen en vernieuwen?
Of is het een voorbode van meer ellende? heb nl. weinig tijd voor een revisie..
bij voorbaat dank! Peter