gas blijft hangen in versnelling

3 reacties

Merk
Ford
Model
KA
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3i
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-04-2009 18:09

[127337]motor loopt niet heeeel mooi stationair maar als men rijdt in een versnelling en laat het gas los blijft de auto door rijden

trapt men de koppelling in of trapt op de rem valt het toerental wel onmiddelijk naar beneden en af en toe als men stopt slaat de auto af

wat al gedaan

stappen motor vernieuwd---op de sloop het gasklep huis vervangen ---- aude terug gezet en gereinigd----lucht massa meter gewisseld---- sensor op versnellingsbak los gekoppeld----3 ampere zekering een tijdje verwijderd----gekontroleerd op vacuem lekkage----bij uitlezen komt er niets naar boven wel codes po443 en po113 en p1116 verders weet ik het ook niet en oplossingen en sugesties hoor ik graag paul