Geplaatst: 26-04-2009 13:21
[127435]Hallo
Ik heb een probleem met mijn abs, het lampje brandt continu. storing is erin gekomen met het vernieuwen van de ecu (2e hands). storing uitgelezen ,er mist een + (30)
Denk dus dat ecu geen + geeft aan pomp!!??
ieemand al eens eerder dit meegemaakt??