ABS Probleem

5 reacties

Merk
Seat
Model
Leon
Type
Onderwerp
Motorcode
ahf tdi 110 pk
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2009 13:21

[127435]Hallo

Ik heb een probleem met mijn abs, het lampje brandt continu. storing is erin gekomen met het vernieuwen van de ecu (2e hands). storing uitgelezen ,er mist een + (30)

Denk dus dat ecu geen + geeft aan pomp!!??

ieemand al eens eerder dit meegemaakt??