Geplaatst: 24-11-2009 18:51
golf start slecht of niet, start hij na kort wachten wel zie je een flinke rook wolk.
onder het rijden slaat motor af en toe spontaan af.
uitgelezen met vag-com, geen fouten, in het meetwaarde programma ziet er alles netjes uit. temp-zender zit iets aan de lage kant.
sleutels zijn alle twee geprobeerd, geen rezultaat. bij opcontact zetten schakeld benzine pomp steeds in. allen als de auto bij de duivel op bezoek komt doet hij alles goed.
welke motoroloog kan mij verder helpen.
bvd. peter