Geplaatst: 11-04-2008 14:54
[102625]En audi tt houdt in en schokt, als je gereden heb en je maakt t luchtfilter huis open ligt die vol met water. schoongemaakt en daarna weer proefgereden, luchtfilter huis weer helemaal vol met water. Buiten was t weg dek helemaal droog en de auto is ook helemaal droog bij de motor. Nu zag ik dat de slang die van de secundaire pomp afkomt ook nat was. iemand een idee waar t water vandaan kan komen?