Geplaatst: 17-09-2008 9:26
Hoi John, even voor alle duidelijkheid, de motor valt tijdens het rijden uit? En alle electronica, instrumenten, radio enz.? Alle massakabels al gecontroleerd? Met name de dikke massakabels tussen versnellingsbak en carrosserie... Kan ook een probleem met de voeding zijn, zekeringkast in motorruimte en BSI zijn dan verdachte onderdelen. 1.9TD, das nog ouwe type 406 toch? Zit er ook zo'n startonderbreker met een code-paneeltje op, de verbindingen op het printplaatje daarvan willen ook nog wel eens loslaten, zou in principe meer startproblemen geven, maar mss toch het nakijken waard.. Suc6