Geplaatst: 19-03-2008 21:26
We hebben de ketting en spanner vernieuwd, probleem is nog steeds aanwezig! inhouden/schokken en afslaan, motormanagment lampje brand weer! Heeft iemand nog een andere suggestie? computer zelf? alvast bedankt voor het meedenken!