brandstofpomp lekt, wie heeft informatie over deze mechanische pomp
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel
855trophy
Lid sinds: 21-10-2008
Bijdragen: 6
Geplaatst: 21-10-2008 18:33
als gewone pomp is dan lekt deze nogal eens bij de as van het gas daar kun je een nieuw asje en busje in zetten die kun je bij de bosch diens zo halen en er zelf in zetten.