5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 1318
Geplaatst: 10-06-2008 14:20
Soms slaat de turbo maar aan 3000 toeren aan,uitgelezezn geen foutcodes
komt 2a 3 keer per week voor,natuurlijk als de wagen binnen komtdoet hij het niet
Lastig zoeken zoiets
Als iemand raad weet?