rottig lopen half gas ( carburateurversie )

7 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3i
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-04-2009 16:42

[127523]Deze auto loopt bij accelereren bij half gas heel rottig en wil dan niet doortrekken. Bij vol gas pakt hij hem na enige tijd wel op en gaat dan prima.

Iemand een idee?